Wysyłka
Jak złożyć zamówienie?
Krok 1
Zaloguj się, jeśli posiadasz już swoje konto w naszej aptece. Jeśli dokonujesz u nas zakupów po raz pierwszy – załóż konto już teraz. Skorzystaj przy tym z opcji "Nowy Klient", znajdującej się poniżej okienka do logowania. Następnie wyloguj się i ponownie zaloguj. Da Ci to pewność, że Twoje konto zostało skonfigurowane w poprawny sposób. Jeśli nie chcesz rejestrować się na stronie naszej Apteki, wybierz opcję „zamów bez rejestracji".
Krok 2
Dokonaj wyboru produktów, które pragniesz zakupić i po kolei dodawaj je do swojego koszyka. Jeżeli chcesz nabyć więcej niż 1 opakowanie danego produktu, kliknij na zakładkę "koszyk" i w okienku "ilość" wpisz pożądaną liczbę. Następnie kliknij na przycisk "aktualizuj koszyk". Analogicznej czynności dokonaj wówczas, gdy chcesz usunąć produkt z koszyka lub zmniejszyć jego ilość.
Krok 3
Gdy dokonasz już ostatecznego wyboru produktów z naszej apteki – postępuj zgodnie z pojawiającymi się instrukcjami. W pierwszej kolejności wybierz dogodny sposób dostawy, a następnie określ metodę płatności. Jeżeli wybierasz tradycyjny przelew – zaznacz "przelew bankowy", jeśli chcesz zapłacić on-line – wybierz "PayU". W dalszym kroku określ kanał płatności - wybierz bank, z którego chcesz dokonać przelewu.
Uwaga! Przy płatności kartą wybierz opcję "karta płatnicza".
Gdy zechcesz przekazać nam dodatkowe informacje na temat swojego zamówienia, wpisz je w dedykowane ku temu, puste pole.
Pamiętaj, że jeśli wybierzesz metodę płatności przez "PayU", Twój komentarz nie będzie dla nas widoczny.
Dlatego jeśli chcesz nam przekazać dodatkowe informacje skontaktuj się z nami mailowo.
Krok 4
Po prawidłowym wypełnieniu formularza zamówienia i kliknięciu w "zamówienie z obowiązkiem zapłaty", ujrzysz stronę z podziękowaniem. W Twojej skrzynce mailowej pojawi się e-mail potwierdzający złożenie zamówienia w naszej aptece. W wiadomości znajdziesz numer konta do dokonania płatności, jak również dedykowany numer swojego zamówienia. Poczekaj na potwierdzenie, że Twoja wpłata została przez nas zaksięgowana. Jeśli nie otrzymasz takiej wiadomości w ciągu 24 godzin – skontaktuj się z nami ponownie, ponieważ najprawdopodobniej wystąpił problem na etapie składania zamówienia lub dokonywania płatności i Twoja transakcja nadal posiada status niedokończonej.
Uwaga! Pamiętaj o tym, że jeśli wybrałeś opcję "PayU" nie musisz już wykonywać tradycyjnego przelewu lub dokonywać płatności na poczcie
Realizacja zamówienia
Gratulacje!
Z powodzeniem złożyłeś zamówienie w Aptece Jak Marzenie. Prosimy Cię teraz o chwilę cierpliwości, ponieważ właśnie rozpoczął się proces jego przetwarzania, który wygląda następująco:
1. Każde zamówienie złożone w naszej aptece otrzymuje domyślny status:
a) oczekujące – gdy wybrałeś płatność przelewem, poprzez "PayU" lub jeśli wybrałeś "odbiór osobisty";
b) realizacja za pobraniem – gdy wybrałeś zapłatę przy odbiorze przesyłki.
2. W momencie zaksięgowania Twojej wpłaty w naszym systemie, status zamówienia zmienia się na "wpłata zaksięgowana". Od tej chwili w ciągu 7 dni roboczych wysyłamy do Ciebie paczkę lub powiadamiamy Cię o dogodnym terminie odbioru osobistego. Dokładamy jednak wszelkich starań, by Twój czas oczekiwania na finalizację zamówienia był jak najkrótszy.
3. Gdy Twoje zamówienie uzyska status "przygotowanie do wysyłki", możesz mieć pewność, że zostanie ono wysłane do Ciebie najpóźniej następnego dnia roboczego od momentu uzyskania tej informacji.
4. W przypadku wyboru opcji "odbiór osobisty", gdy wykonałeś już przelew lub skorzystałeś z płatności "PayU", zaczekaj aż status Twojego zamówienia zmieni się na "przygotowanie do odbioru". Wówczas trafi do Ciebie e-mail z zaproszeniem po odbiór zamówienia w naszej aptece.
Uwaga! Pamiętaj, że nie przyjmujemy płatności w aptece przy odbiorze zamówienia. Prosimy Cię również o to, abyś nie zgłaszał się po odbiór zakupionych produktów w terminie wcześniejszym niż podany przez nas w e-mailu, ponieważ Twoje zamówienie może nie być jeszcze przygotowane do wydania, a Ty stracisz niepotrzebnie czas.
5. Gdy status Twojego zamówienia zmieni się na "zrealizowane" lub "zrealizowane za pobraniem", w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu płatności, możesz być pewien, że Twoje zamówienie opuściło naszą aptekę i jest już w drodze do Ciebie.
Na stronach: http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=3&ID=33&Mark=18 (jeśli wybrałeś przesyłkę kurierską DPD) lub https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke ((jeśli wybrałeś przesyłkę kurierską InPost lub usługę Paczkomat InPost) lub http://emonitoring.poczta-polska.pl/ (jeśli wybrałeś przesyłkę pocztową) po jego wpisaniu możesz prześledzić losy oczekiwanej paczki. W przypadku wyboru przesyłki pocztowej, możesz także zadzwonić na infolinię Poczty Polskiej 801 333 444, gdzie również powinieneś uzyskać informację.
6. Od momentu nadania przesyłki kurier powinien dostarczyć Ci ją w ciągu 1-2 dni roboczych, zaś listonosz – maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty nadania (nie dotyczy to przesyłek zagranicznych). Przesyłka w paczkomacie będzie na Ciebie oczekiwać przez 72 godziny od chwili umieszczenia jej w nim.
Uwaga! Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 16:00, jak również w soboty, niedziele oraz dni świąteczne rozpatrywane są od godziny 9:00 następnego dnia roboczego.
7. Jeżeli chciałbyś domówić jakieś produkty już po złożeniu zamówienia – możesz to zrobić tylko wówczas, gdy ma ono status "oczekujące" lub "wpłata zaksięgowana". Dokonasz tego za pomocą ponownego złożenia zamówienia, wybraniu formy płatności "przelew bankowy" (NIE wybieraj opcji "PayU") i umieszczeniu komentarza do zamówienia, że chciałbyś połączyć je z zamówieniem o numerze ... (w tym miejscu podaj numer poprzedniego zamówienia). Możesz to także zrobić wysyłając do nas e-mail (koniecznie w tytulee-maila podaj numer zamówienia, do którego chciałbyś coś domówić) lub dzwoniąc w godzinach pracy naszej apteki. Następnie wykonaj przelew na kwotę stanowiącą wartość zamówionych produktów, bez opłacania kosztów przesyłki.
8. Jeśli składasz zamówienie, przebywając poza granicami Polski – kliknij TUTAJ.
9. Produkty lecznicze zamówione w Aptece nie są dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. oraz do paczkmatów InPost. Wysyłka produktów leczniczych odbywa się warunkach zapewniających ich jakość oraz bezpieczeństwo stosowania (zgodnie z art. 68 ust 3k ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne; Dz.U.2016.2142 t.j.). W związku z tym Apteka zastrzega sobie prawo do zmiany sposobu dostawy zamówienia zawierającego produkty lecznicze, po uprzednim uzgodnieniu tego faktu z Klientem.
Koszty
Dbając o jak najwyższą jakość obsługi i zawieranych za pośrednictwem Apteki jak Marzenie transakcji dbamy o to, abyś wiedział o wszystkich kosztach, jakie wiążą się z Twoim zamówieniem.
1. Wszystkie ceny produktów w ofercie Apteki Jak Marzenie są cenami jednostkowymi brutto za sam produkt. W związku z tym nie zawierają one kosztów wysyłki.
2. Koszt wysyłki dodawany jest na końcu formularza zamówienia.
3. Koszty wysyłki paczek na terenie Polski wynoszą (dla paczek do 2 kg i wcześniej opłaconych) za pośrednictwem kuriera DPD: 12,75 zł. brutto
Koszty wysyłki paczek na terenie Polski wynoszą (dla paczek do 2 kg i wcześniej opłaconych) za pośrednictwem Poczty Polskiej: 15,75 zł. brutto
UWAGA: powyższe koszty dotyczą przesyłek wcześniej opłaconych
4. Koszty wysyłki za pobraniem (płatność przy odbiorze) wynoszą: za pośrednictwem kuriera DPD: 16,75 zł. brutto, a za pośrednictwem Poczty Polskiej: 18,95 zł. brutto
5. Koszty wysyłki paczek wcześniej opłaconych za pośrednictwem usługi Paczkomatu InPost wynoszą 15,45 zł. brutto
6. Jeśli Twoja paczka będzie ważyć więcej niż 2 kg, wówczas do podstawowego kosztu przesyłki możemy doliczyć od 8,00 do 31,00 zł w zależności od wagi paczki. W takim przypadku za pośrednictwem wiadomości e-mail powiadomimy Cię o takim fakcie oraz o dokładnym koszcie przesyłki, przed realizacją Twojego zamówienia.
Uwaga! Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości na temat wybranego przez Ciebie produktu lub potrzebujesz porady, która ułatwi Ci finalny wybór – zadzwoń do nas. Odpowiemy na każde Twoje pytanie w godzinach 9:00 – 13:00 we wszystkie dni powszednie.
Zapłata za zamówienie
Opłaty za swoje zamówienie możesz dokonać na kilka sposobów:
1. Tradycyjnym przelewem bankowym na nr konta: 10 1050 1461 1000 0092 9131 0325
2. On-line za pośrednictwem "PayU" i wyboru płatności za pomocą kanału swojego banku
3. Kartą płatniczą/kredytową poprzez wybranie opcji "PayU", a następnie wybór "karta płatnicza" z kanału płatności
4. Przy odbiorze przesyłki (za pobraniem) – gdy określisz taką formę płatności w formularzu zamówienia.
Zwroty
Dokonując zakupów w naszej aptece internetowej masz prawo zrezygnowania z zakupionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od chwili odebrania przesyłki. Procedura zwrotu kształtuje się następująco:
1. Przed dokonaniem zwrotu, prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez e-mail. Ustalimy wówczas szczegóły dotyczące zwrotu, którego chcesz dokonać.
2. Odeślij do nas produkt w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta jest konieczna w granicach zwykłego zarządu. Nie przyjmujemy zwrotów niepełnych zestawów.
3. Wraz z produktem prosimy o dołączenie dowodu zakupu.
4. Prosimy, abyś na czas transportu odpowiednio zabezpieczył produkt, który chcesz zwrócić.
5 W ciągu 7 dni od chwili jego otrzymania, zwrócimy na Twoje konto lub kartę kredytową/płatniczą należną kwotę.
6. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.