Produkt dodany do koszyka. Co chcesz teraz zrobić?

Pokaż koszyk Kontunuuj zakupy
MENU
0

0,00zł

 


 

Braun Oral - B Professional Care D34.575.5X Triumph 5000 Smartguide Z PŁYTĄ DVD ! - Gwarancja od polskiego dystrybutora 2 lata !


SUPER PREZENT NA GWIAZDKĘ !

Pobieranie danych...
strona główna » Pomoc

Pomoc

FAQ

 

Dlaczego nie mogę zalogować się?

Sprawdź, czy wpisujesz poprawnie swój login i hasło. Może popełniasz błąd literowy i dlatego nie możesz się zalogować.

Dlaczego nie mogę zamówić więcej niż jednego opakowania/jednej sztuki produktu, który chcę kupić?

Wpisz cyfry określające ilość, jaką chcesz zamówić i kliknij na „aktualizuj koszyk”.

Dlaczego nie otrzymałem automatycznego e-maila po złożeniu zamówienia?

Pprzyczyn może być kilka:

a). może podałeś błędny adres e-mail? (zob. pkt. 1);

b). może nie potwierdziłeś zamówienia i produkty, które chcesz kupić nadal są w Twoim koszyku? – jeśli tak, wejdź na zakładkę „koszyk” (oznaczona na czerwono), ponownie przejdź przez formularz zamówienia i na jego końcu kliknij na „potwierdź zamówienie”;

c). sprawdź, czy e-mail od nas nie trafił do folderu „spam” w Twojej skrzynce

Dlaczego nie otrzymałem przesyłki, choć minął już termin, w którym powinienem ją otrzymać (zgodnie z regulaminem Sklepu)?

W przypadku wyboru Poczty, sprawdź w swoim urzędzie pocztowym, czy przesyłka na Ciebie nie czeka. Może nie otrzymałeś awizo… Jeśli wybrałeś kuriera, na stronie www.dpd.com.pl wpisz nr listu przewozowego i skontaktuj się z oddziałem DPD, do którego Twoja przesyłka trafiła (wszystkie dane teleadresowe znajdziesz na stronie DPD).

Dlaczego status mojego zamówienia nie zmienił się przez 7 dni od chwili jego złożenia, chociaż wykonałem przelew/zapłaciłem kartą kredytową lub płatniczą?

Skontaktuj się z nami, najprawdopodobniej płaciłeś za zamówienie za pośrednictwem e-Płatności i wystąpił problem z Twoją transakcją. Sprawdzimy to. Płatności dokonywane na poczcie z reguły wymagają więcej czasu na zaksięgowanie na naszym koncie.

Czy mogę przywrócić zamówienie, jeśli Sklep anulował je z powodu braku zapłaty po upływie 7 dni?

Tak, powiadom nas o tym telefonicznie lub poprzez wysłanie e-maila. Zastrzegamy sobie jednak prawo do odmowy realizacji takiego zamówienia, jeśli w międzyczasie zmieniła się cena zamawianych przez Ciebie produktów lub wyprzedaliśmy produkt lub promocję, które zamawiałeś. W takiej sytuacji zaproponujemy Ci inny produkt lub inną promocję. Jeśli nie będziesz nimi zainteresowany, a już dokonałeś płatności, zwrócimy Ci pełną należnośc, jaką wpłaciłeś na nasze konto w związku ze złożonym zamówieniem.

Newsletter
Zapisz się do newslettera
i korzystaj z promocji!

Podaj imię:
Podaj nazwisko:
Adres e-mail:

Administratorem danych osobowych jest: Jakub Wąsikowski Sp. J. ul. H. Radlińskiej 2
91-848 Łódź NIP: 726-255-19-57 REGON:100286387 KRS: 0000268674 Nasze dane kontaktowe: e-mail: aptekajakmarzenie@aptekajakmarzenie.pl telefon: 42 657 50 31 fax: 42/656 42 05.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obecnie obowiązującym prawem, w celu otrzymywania informacji handlowej ? newslettera. Podanie przedmiotowych danych jest wyłącznie dobrowolne. Moje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody lub przez okres niezbędny do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż przysługuje mi w każdym czasie prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich sprostowania, przeniesienia danych, żądania usunięcia lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych, sprzeciwu (gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora), lub cofnięcia zgody.


regulamin newslettera
Wyróżnienia

Administratorem danych osobowych jest: Jakub Wąsikowski Sp. J. ul. H. Radlińskiej 2
91-848 Łódź NIP: 726-255-19-57 REGON:100286387 KRS: 0000268674 Nasze dane kontaktowe: e-mail: aptekajakmarzenie@aptekajakmarzenie.pl telefon: 42 657 50 31 fax: 42/656 42 05.
Na naszej stronie internetowej stosujemy sposób zautomatyzowany przetwarzania danych (w tym profilowania), zbierania danych statystycznych i analizowania ruchu na stronie internetowej.
Aby dowiedzieć się więcej na temat administratora danych, odbiorców danych, profilowania, sposobu wykorzystania oraz sposobu zmiany ustawień przeglądarki, kliknij tutaj. Korzystając z tej strony bez zmian ustawień wyrażasz zgodę na profilowanie.

[zamknij]

W celu dostosowania treści i usług do indywidualnych potrzeb i zainteresowań Użytkowników portalu aptekajakmarzenie.pl używamy tzw. cookies, umożliwiających: utrzymanie sesji Klienta po zalogowaniu - Klient korzystąjšcy z naszego serwisu nie musi logować się ponownie na każdej podstronie; dostosowanie serwisu do potrzeb Klientów. Cookies dostarczają nam danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych stron serwisu. Pliki cookies nie zawierają żadnych danych osobowych. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na ich zapisywanie w pamięci komputera, prosimy o ustawienie takiej opcji w przeglądarce internetowej, z której Państwo korzystają. Szczegóły znajdą Państwo tutaj.

[zamknij]

Powered by Studio graficzne Łódź e-CityVision