Produkt dodany do koszyka. Co chcesz teraz zrobić?

Pokaż koszyk Kontunuuj zakupy
MENU
0

0,00zł

 


 

Braun Oral - B Professional Care D34.575.5X Triumph 5000 Smartguide Z PŁYTĄ DVD ! - Gwarancja od polskiego dystrybutora 2 lata !


SUPER PREZENT NA GWIAZDKĘ !

Pobieranie danych...
strona główna » Pomoc

Pomoc

FAQ

 

Dlaczego nie mogę zalogować się?

Sprawdź, czy wpisujesz poprawnie swój login i hasło. Może popełniasz błąd literowy i dlatego nie możesz się zalogować.

Dlaczego nie mogę zamówić więcej niż jednego opakowania/jednej sztuki produktu, który chcę kupić?

Wpisz cyfry określające ilość, jaką chcesz zamówić i kliknij na „aktualizuj koszyk”.

Dlaczego nie otrzymałem automatycznego e-maila po złożeniu zamówienia?

Pprzyczyn może być kilka:

a). może podałeś błędny adres e-mail? (zob. pkt. 1);

b). może nie potwierdziłeś zamówienia i produkty, które chcesz kupić nadal są w Twoim koszyku? – jeśli tak, wejdź na zakładkę „koszyk” (oznaczona na czerwono), ponownie przejdź przez formularz zamówienia i na jego końcu kliknij na „potwierdź zamówienie”;

c). sprawdź, czy e-mail od nas nie trafił do folderu „spam” w Twojej skrzynce

Dlaczego nie otrzymałem przesyłki, choć minął już termin, w którym powinienem ją otrzymać (zgodnie z regulaminem Sklepu)?

W przypadku wyboru Poczty, sprawdź w swoim urzędzie pocztowym, czy przesyłka na Ciebie nie czeka. Może nie otrzymałeś awizo… Jeśli wybrałeś kuriera, na stronie www.dpd.com.pl wpisz nr listu przewozowego i skontaktuj się z oddziałem DPD, do którego Twoja przesyłka trafiła (wszystkie dane teleadresowe znajdziesz na stronie DPD).

Dlaczego status mojego zamówienia nie zmienił się przez 7 dni od chwili jego złożenia, chociaż wykonałem przelew/zapłaciłem kartą kredytową lub płatniczą?

Skontaktuj się z nami, najprawdopodobniej płaciłeś za zamówienie za pośrednictwem e-Płatności i wystąpił problem z Twoją transakcją. Sprawdzimy to. Płatności dokonywane na poczcie z reguły wymagają więcej czasu na zaksięgowanie na naszym koncie.

Czy mogę przywrócić zamówienie, jeśli Sklep anulował je z powodu braku zapłaty po upływie 7 dni?

Tak, powiadom nas o tym telefonicznie lub poprzez wysłanie e-maila. Zastrzegamy sobie jednak prawo do odmowy realizacji takiego zamówienia, jeśli w międzyczasie zmieniła się cena zamawianych przez Ciebie produktów lub wyprzedaliśmy produkt lub promocję, które zamawiałeś. W takiej sytuacji zaproponujemy Ci inny produkt lub inną promocję. Jeśli nie będziesz nimi zainteresowany, a już dokonałeś płatności, zwrócimy Ci pełną należnośc, jaką wpłaciłeś na nasze konto w związku ze złożonym zamówieniem.

Newsletter
Zapisz się do newslettera
i korzystaj z promocji!

Podaj imię:
Podaj nazwisko:
Adres e-mail:

regulamin newslettera
Wyróżnienia

W celu dostosowania treści i usług do indywidualnych potrzeb i zainteresowań Użytkowników portalu aptekajakmarzenie.pl używamy tzw. cookies, umożliwiających: utrzymanie sesji Klienta po zalogowaniu - Klient korzystąjšcy z naszego serwisu nie musi logować się ponownie na każdej podstronie; dostosowanie serwisu do potrzeb Klientów. Cookies dostarczają nam danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych stron serwisu. Pliki cookies nie zawierają żadnych danych osobowych. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na ich zapisywanie w pamięci komputera, prosimy o ustawienie takiej opcji w przeglądarce internetowej, z której Państwo korzystają. Szczegóły znajdą Państwo tutaj.

[zamknij]

Powered by Studio graficzne Łódź e-CityVision