Pomoc
FAQ
Dlaczego nie mogę zalogować się?
Sprawdź, czy wpisujesz poprawnie swój login i hasło. Może popełniasz błąd literowy i dlatego nie możesz się zalogować.
Dlaczego nie mogę zamówić więcej niż jednego opakowania/jednej sztuki produktu, który chcę kupić?
Wpisz cyfry określające ilość, jaką chcesz zamówić i kliknij na „aktualizuj koszyk”.
Dlaczego nie otrzymałem automatycznego e-maila po złożeniu zamówienia?
Pprzyczyn może być kilka:
a). może podałeś błędny adres e-mail? (zob. pkt. 1);
b). może nie potwierdziłeś zamówienia i produkty, które chcesz kupić nadal są w Twoim koszyku? – jeśli tak, wejdź na zakładkę „koszyk” (oznaczona na czerwono), ponownie przejdź przez formularz zamówienia i na jego końcu kliknij na „potwierdź zamówienie”;
c). sprawdź, czy e-mail od nas nie trafił do folderu „spam” w Twojej skrzynce
Dlaczego nie otrzymałem przesyłki, choć minął już termin, w którym powinienem ją otrzymać (zgodnie z regulaminem Sklepu)?
W przypadku wyboru Poczty, sprawdź w swoim urzędzie pocztowym, czy przesyłka na Ciebie nie czeka. Może nie otrzymałeś awizo… Jeśli wybrałeś kuriera, na stronie www.dpd.com.pl wpisz nr listu przewozowego i skontaktuj się z oddziałem DPD, do którego Twoja przesyłka trafiła (wszystkie dane teleadresowe znajdziesz na stronie DPD).
Dlaczego status mojego zamówienia nie zmienił się przez 7 dni od chwili jego złożenia, chociaż wykonałem przelew/zapłaciłem kartą kredytową lub płatniczą?
Skontaktuj się z nami, najprawdopodobniej płaciłeś za zamówienie za pośrednictwem e-Płatności i wystąpił problem z Twoją transakcją. Sprawdzimy to. Płatności dokonywane na poczcie z reguły wymagają więcej czasu na zaksięgowanie na naszym koncie.
Czy mogę przywrócić zamówienie, jeśli Sklep anulował je z powodu braku zapłaty po upływie 7 dni?
Tak, powiadom nas o tym telefonicznie lub poprzez wysłanie e-maila. Zastrzegamy sobie jednak prawo do odmowy realizacji takiego zamówienia, jeśli w międzyczasie zmieniła się cena zamawianych przez Ciebie produktów lub wyprzedaliśmy produkt lub promocję, które zamawiałeś. W takiej sytuacji zaproponujemy Ci inny produkt lub inną promocję. Jeśli nie będziesz nimi zainteresowany, a już dokonałeś płatności, zwrócimy Ci pełną należnośc, jaką wpłaciłeś na nasze konto w związku ze złożonym zamówieniem.